sunnuntai 18. joulukuuta 2016

KICKS JOULUKALENTERI, LUUKUT 13 - 18

DSC_0694

Luukku 13 - Vitamin C face toning. Minulla ei olekkaan mitään aiempaa kokemusta tästä tuotteesta, mutta on kuulema todella hyväksi iholle. Innolla odotan tämän kokeilemista!

DSC_0697

Luukku 14 - Pieniä meikkisieniä. Olen jo pitkään miettinyt että tarvitsisn pienempiä meikkisieniä ja nyt niitä sain! Tosin nää on mun mielestä tosi hassun muotoisia. :-D

DSC_0684

Luukku 15 - Kynsiviila. Tämä tuote meni omalla kohdalla vähän huti. Harvoin jaksan viilata kynsiäni, ja muutenkin minulla on entuudestaan vaikka kuinka monta näitä.

DSC_0723

Luukku 16 - Vaalea silmänrajauskynä. Tämä oli kiva yllätys koska näitä tulee aina kovasti käytettyä.

DSC_0675

Luukku 17 - Tekoripset. Nämä ripset on varmaankin paras asia mitä täältä kalenterista on tähän asti tullut! Olen ennenkin käyttänyt näitä samoja ja oon tykännyt kovasti.

DSC_0706

Luukku 18 - Kasvonaamio. Mulla alkaa olemaan näitä kasvonaamioita jo aika iso kasa.. Mutta eiköhän tämä käyttöön tule.

Janica K. 

ps. En itse ole hirveän tyytyväinen postauksen kuviin, mutta olen maannut sängyn pohjalla koko päivän... Joten tämä oli paras mihin tässä kunnossa pystyin. Toivottavasti kuitenkin tykkäsitte postauksesta.

2 kommenttia:

  1. Tuolta kalenterista tulee vaikka mitä kivoja juttuja<3 Täytyy ensi vuonna hankkia tuo kalenteri:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon kyllä ollut positiivisesti yllättynyt :-) Suosittelen!

      Poista

Kiitos jo etukäteen teille jotka jätätte kommentin. ♥ Pidetäänhän kommentit kans asiallisina!