torstai 15. joulukuuta 2016

LIVBOXEISTA TULLEET SUOSIKIT

Olen nyt tilannut Livboxia kesästä lähtien ja joudun valitettavasti lopettamaan tilaamisen Balin takia. Boxeihin on mahtunut niin hyviä tuotteita kuin myös sellaisia joita ei ollenkaan tule käytettyä. Tässä postauksessa kerron mitkä tuotteet ovat olleet minusta parhaita ja joita suosittelen myös muita kokeilemaan.

DSC_0578

Maybelline - Color sensational vivid matte liquid

Tätä ihanaa kirkkaan pinkkiä Liquid lipstickiä on tullut käytettyä todella paljon. Se kuivuu huulille täysin mataksi ja pysyy todella hyvin. Tykkään myös kovasti tuosta räväkästä sävystä.

DSC_0600

Schwarzkopf Professional - Bc bonacure hoitosuihke 

Mulla on aina ollut tosi helposti takkuuntuvat hiukset. Tämä suihke on ollut mun pelastus siihen! Yleensä olen käyttänyt kuuluisaa niiskuneiti-suihketta, mutta tämä on osoittautunut yhtä hyväksi. Se samalla myös hoivaa hiuksia tehden niistä pehmeitä.

DSC_0617

Lumene - Sensitive touch silmämeikinpoistoaine

En ole tätä vielä hirveästi käyttänyt koska minulla on toinen meikinpoistoaine jonka yritän ensiki käyttää loppuun. Mutta olen sitä kuitenkin jo testaillut. Tällä sai todella hyvin vahvatkin silmämeikit, eikä tarvinnut ollenkaan hangata!

DSC_0613

Isadora - Silmänrajauskynä

Olen aina tykännyt kovasti Isadoran tuotteista. Eikä tämäkään ollut mikään poikkeus! Kun tätä laittaa silmän vesirajaan niin saa heti paljon kirkkaammalta näyttävän katseen.

DSC_0639

Lumene - Glow reveal kirkastava pikakasvohoito

Rakastan välillä vähän hemmotella itseäni erillaisilla kauneustuotteilla, ja silloin kasvonaamio on aina ihan must! Mutta joskus ei ole niin hirveästi aikaa. Silloin mä käytän tätä tuotetta. Tämä puhdistaa ihon hyvin saaden aikaan pehmeän ja raikkaan lopputuloksen. Riittää että antaa olla kasvoilla vain minuutin.

DSC_0662

Ibero - Häivytyssivellin

Minulla ei ollut entuudestaan minkäänlaista kokemusta Iberon meikkisiveltimistä. Tämä osottautui todella laadukkaaksi ja tällä saa hyvin häivytettyä silmämeikit.


DSC_0654

Lumene - Invisible illumination

Olen jo todella kauan halunnut päästä testaamaan tätä kovasti hypetettyä tuotetta. Näitä pisaroita levitetään iholle, joka saa ihon siten näyttämään paljon raikkaammalta ja hehkuvalta. Olen vasta pari kertaa tätä testannut, mutta vaikuttaa oikein lupaavalta!

Tilaatko sinä kyseistä boxia? Onko sinulla kokemusta kyseisistä tuotteista?
Janica K. 

1 kommentti:

  1. Toi Invisible Illumination nous heti munkin lemppariks! :) Oon itse tilannut ainoastaan marras- ja joulukuun LivBoxit, mutta aiemmista bokseista kertovien postausten perusteella oon huomannu noiden Maybellinen mattapunien olevan suosittuja, joten pitänee itsellekin ostaa sellainen testaukseen.

    https://breezesfrommyatlas.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen teille jotka jätätte kommentin. ♥ Pidetäänhän kommentit kans asiallisina!