keskiviikko 24. toukokuuta 2017

TÄMÄN HETKISIÄ AJATUKSIA

DSC_0091

Tänään meillä oli täällä Balilla viimeinen koulupäivä, mikä tuntuu todella oudolta. Meillä meni viimeinen kouluviikko kokeita tehdessä ja sitä ennen meillä oli yksi viikko vapaata. Balilla mulla on aikaa jäljellä enää vähän yli viikko ja sen jälkeen lennän Malesiaan, missä tulen olemaan viikon tai kaksi. Bali aiheisia postauksia mulla on kuitenkin vielä paljon tulossa päin. :-)

DSC_0087

Tällä hetkellä mulla on kaikesta vähän sekavat fiilikset. Tuntuu ihan mukavalta palata takaisin Suomeen, kun pääsee taas näkemään perhettä ja ystäviä. Mutta samalla musta tuntuu siltä, etten millään haluaisi jättää tätä elämää Balilla taakse. Olen oppinut ja kokenut täällä niin paljon. Olen saanut paljon uusia ystäviä ja elinikäisiä muistoja. 

DSC_0093

Minua myös vähän stressaa se, että kun palaan Suomeen niin tulen olemaan ainakin näin aluksi työtön, rahaton ja koditon. Tietysti minulla on ihmisiä, kuten äitini, kenen luona saan asua, mutta kyllä minä sen oman asuinpaikan kuitenkin haluaisin löytää mahdollisimman pian. Myöskään töitä en ole vielä saanut, mun suunnitelmat sitä koskien on mennyt vähän mönkään. En vielä edes tiedä että tulenko olemaan kesän Helsingissä vai Turussa. Enkä myöskään tiedä tarkkaa päivää jolloin palaan Suomeen... Ainoa varma asia on, että opiskelut jatkuvat syksyllä, Turussa.

DSC_0086

Tällaisia ajatuksia mun päässä pyörii tällä hetkellä. Minun pitää nyt yrittää parhaani mukaan nauttia niin kauan kuin olen vielä reissussa. Toivon mukaan saisin myös elämäni takaisin raiteilleen kun palaan Suomeen. Eikös niillä asioilla ole kuitenkin tapana järjestyä?

Janica K.

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä sulle työn ja kodin hankintaan! Kyllä ne asiat järjestyy <3 Mä löysin sun blogin facebookin bloggaaja ryhmästä & oikeesti, miksen oo ennempää eksynyt tänne :o Aivan ihania kuvia & hyviä sekä mielenkiintoisia postauksia! :) Mä jään seuraileen sun blogia!!

    http://millattt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu eiköhän, kiitos tsempeistä ♥ Oii ihanaa että pidät, kiitos ja tervetuloa seurailemaan! ♥

      Poista
  2. Tuo on varmasti stressaavaa kun mietiskelee jo noita asioita kun aika on siellä käymässä vähiin. Kaikella on kuitenkin tapana järjestyä ja joskus positiivisena huomaa että se järkkääntyykin yllättävän nopeasti:) Mahtava että saat asua äiti luona, joten sen suhteen sulla ei o mitään hätää ja saat rauhassa etsiä sen hyvän kämpän.:) Sen suteen ei välttämättä tarvi kiirehtiä kun tosiaan on joku paikka sentään. Arkeen paluu, pikkuhiljaa hyvä tulee;) Tsemppiä niin työnetsintään kuin muuhunkin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti kävisi niin! Ja olen kyllä onneksi onnekas että minulla on paikka missä olla kunnes saan oman kodin hankittua, kunhan saan sen ennen koulujen alkamista kun äiti asuu eri kaupungissa :-) Kiitos Kata! ♥

      Poista

Kiitos jo etukäteen teille jotka jätätte kommentin. ♥ Pidetäänhän kommentit kans asiallisina!