torstai 1. syyskuuta 2016

HELLO AUTUMN INSPIRATION

Mulla jotenkin sydän vähän pompahti kun aamulla katsoin puhelinta ja tajusin että nyt eletään jo Syyskuuta. Ajattelin piristykseksi koota tähän postaukseen kaikki mikä inspiroi minua tämän Syksyn pukeutumiseen ja tyyliin. Toivottavasti tekin saatte tästä jotakin irti! :-)
Uusi kansio47Neulemekot

Chokerit ja nauha-kaulakorut

Tyllihameet

★ Revityt farkut

★ Nilkkurit
Uusi kansio48Tummat huulet

Reput

★ Sormukset

Beige

Ylipolvensaappat

★ Khaki
Uusi kansio46
Mikä inspiroi sinua tänä syksynä? Mitä mieltä olet tämän tyylisestä postauksesta?
Janica.K

6 kommenttia:

  1. apua miten ihana postaus ja miten inspiroivat kuvat! :) mä kans kirjoittelin tänään syksyjuttuja blogiin, oon niin fiiliksissä! ♥ mua inspiroi hyvin pitkälti samat jutut, varsinkin chokerit, ylipolvensaappaat, tummat huulet.. aaah! ♥

    http://sadepisaroitaniitynkukkasilla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Jenni, kiva kuulla! :-) Pitää käydä tsekkamassa sunkin postaus :-D

      Poista
  2. Tosi paljon inspiraatiota irtos näistä, todella kauniita kuvia ja ihana värimaailma <3

    VastaaPoista
  3. Inspipostaukset on parasta!♥ Löyty heti omalle hankintalistalle pari juttua tästä postauksesta :'D Nauha-kaulakorut on jotenkin niin upeita basic vaatteiden kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jess, kiva! Voin sit ehkä tehdä tällaisen joskus uudestaankin :-) Haha, jepp niin on!

      Poista

Kiitos jo etukäteen teille jotka jätätte kommentin. ♥ Pidetäänhän kommentit kans asiallisina!