tiistai 19. heinäkuuta 2016

VIIKON TAKAINEN ASU

Heinäkuu Heinäkuu1 Hiljattain päivitetty71 Hiljattain päivitetty69 Heinäkuu4Hiljattain päivitetty70Heinäkuu3 ASU: PAITA - BIKBOK | FARKUT - ONLY | KAULAKORU - H&M | AVOKKAAT - UNISA

Moikka! Tulin jakaamaan kanssanne vähän kuulumisia ja viime viikon asukuvia, jotka otettiin äitini kanssa. Ulkona oli aika tuulista joka teki homman vähän vaikemmaksi mutta onneksi moni kuva kuitenkin onnistui ihan hyvin. :-) 

Viime aikoina olen ollut paljon töissä, mikä ei haittaa minua ollenkaan, koska viihdyn siellä tosi hyvin, niinkin hyvin ettei edes tekisi mieli palata takaisin Turkuun Syyskuussa opiskelemaan. Toivottavasti saisin kuitenkin syksyllä jatkaa tuossa samassa kyseisessä firmassa myös Turussa! Töitten lisäksi olen onneksi ehtinyt tekemään muutakin. Olen nähnyt paljon ystäviäni, käynyt Hangossa, paljon elokuvissa ja nauttinut ihanista kesäpäivistä. Eli yleisesti minulla on mennyt kaikki aikaste hyvin. Myös minun ja Roxyn ulkomaanmatka häämöttää jo kohta nurkan takana!  

Mitäs tykkäätte asusta ja kuvista?
Janica K. 

4 kommenttia:

  1. Hieno asu! Se on jotenkin tosi raikas ja vaatteet istuvat päälläsi hyvin :)

    VastaaPoista
  2. Ihanan rento ja tyylikäs asukokonaisuus!♥ Näytät upealta :)

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen teille jotka jätätte kommentin. ♥ Pidetäänhän kommentit kans asiallisina!