torstai 13. lokakuuta 2016

MOM JEANS

Mom jenas1p Mom jenas6p Mom jenasp

Sen sijaan että kuvaisin teille kaikki ostokseni Ranskan reissulta yhdessä esittelypostauksessa, niin näytän ne teille asukuvien merkeissä. Tässä tuleekin nimittäin asu missä kaikki mikä löytyy päältäni on ostettu Nizzasta. En voisi olla tyytyväisempi koska kaikki mitä siltä reissulta ostin on tullut kovaan käyttöön. Kuten myös kaikki tuotteet tässä asussa. Olen todella ihastunut näihin farkkuihin, vaikka ne ovat löysähköt, niin silti ne istuvat todella hyvin.

Mom jenas9p Mom jenas2p
ASU: PAITA, REPPU - BERSHKA | FARKHUT - PULL & BEAR | AURINKOLASIT - KATUKAUPPA | NILKKURIT - PIMKIE

Mom jenas5p Mom jenas8p Mom jenas3p Mom jenas4p

Viimeaikoina mun elämä on ollut todella kiireistä. Olin viimeviikolla luokan kanssa Ruotsissa, ollaan aloitettu Mirandan kanssa käymään uudella salilla ja olen ravannut Helsingin ja Turun välillä melkein taukoamatta. Eli kiirettä pitää!

Mitä mieltä olette asusta? Itse olen ainakin tyytyväinen näihin asukuviin. 
Janica.K

6 kommenttia:

  1. Ihanat noi farkut!! Tollaset revityt on parhaita :)

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Apua miten upealta näytät, ihana tuo reppu <3

    VastaaPoista
  3. Ihana asu! Noi farkut on kyllä niin täydelliset, kelpais myös mun vaatekaappiin! :D

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen teille jotka jätätte kommentin. ♥ Pidetäänhän kommentit kans asiallisina!